Tupac/2pac

Posted On aprill 22, 2009

Rubriigid: Kunst

Comments Dropped leave a response

Nonii nonii. Pole jälle siia miljon aastat postitanud. Peaks tihemini midagi tegema, aga fantaasia lihtsalt ei lenda miskipärast. Aga noh.. see olen mina. Ja kes sellega leppida ei suuda, siis sellele see blogi ei sobi kohe üldse. Mul võtab tükk aega, enne kui ma millegagi maha saan (loe: joonistada viitsin). Aga noh.. olgem õnnelikud, et ma vähemalt midagigi teen, eks? Tore ju vahepeal mõne inimese võimekusi näha. Mul neid küll ohtralt ei ole, võibolla küll potentsiaali, aga noh – aega on ju veel. 16 aastat pole mingisugune näitaja, kui loomuliku surmani on veel ~65 aastat minna.
Täna siis igaljuhul (tänu ühe sõbra soovitusele) otsustasin joonistada kuulsa räppari 2paci. Pilt tuli endale kummalisel kombel ilus välja, aga peale mõnda minutit oli vigu nagu a-sotsiaalse bussipeatuses. Peab endale vähe rohkem positiivsust süstima.
Mis ma ikka pläman, jagagem oma kama:

2pac

2pac Colored

Originaalpilti näeb siit. (Hoiatus: suur pilt!)

Lisa kommentaar